Thursday, March 29, 2012

GMJ,We Support.

Assalamualaikum semua. GMJ,apa itu? Itu ialah Global March to Jurusalem.

30 March 2012,hari yang bersejarah,satu dunia bersatu menyatakan dengan tegas bahawa Israel itu salah,Zionis itu zalim,Palestine perlu dibela dan Jurusalem perlu dibebaskan. It's the LandDay.

From far away,we support,we are family,a muslim family.













Doakan kejayaan kita semua,mendapatkan semula hak kita yang ditakluk,menyelamatkan saudara mara kita yang teraniyaya.

Benar,kita tak mungkin dapat ke sana untuk berperang,tapi ingat,kita sentiasa mempunyai senjata mukmin kita diaitu doa. Doakan juga buat mereka yang berada di Syria.

InsyaAllah,Allah membalas jasa baik kalian. Al-Quds will be free,Palestine will be free insyaAllah.

Uhibbuka/Uhibbuki Fillah
haiqalzafri

2 comments:

Iridescent Aisyah said...

I salute these people! Alhamdulillah semua peka :)

Haiqalzafri said...

Sokongan jauh sahaja yang mampu kami lakukan :')